Subject: FW: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 14:11:56 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 31, 2024 9:22 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Võru valda riigiteedele nr 25193 ja nr 25179 uute bussipeatuste
rajamise kooskõlastamine

Tere,

Tulenevalt elanike taotlusest ja liinivõrgu ümber kujundamise vajadustest
soovib Võru vald tähistada riigiteele 25193 uue bussipeatuse.
Bussipeatuse nimeks on kavandatud Mäe-Kõoküla ning soov tähistada
bussipeatus mõlemas sõidusuunas.

Täiendavalt soovib Võru vald tähistada Pari bussipeatuse ka teises
sõidusuunas. Peatus asub riigiteel 25179 ning on täha juba ühes
sõidusuunas olemas.

Lugupidamisega

Sander Saar
juhataja
MTÜ Kagu Ühistranspordikeskus
------------------------------------------
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
58558702
Kesk 20 / 63308 Põlva
 <http://kagu.ytk.ee/> kagu.ytk.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.